Vem är Karin?
Publicerat den

Namn: Karin Linnéa Rytter
Ålder: 35
Bor: I byn Åsen, Älvdalen
Gör: Jobbar som bibliotekarie på Älvdalens bibliotek.
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Lite varierande
Min familj: Man, två barn
Mina intressen: Träna, träffa kompisar och LÄSA BÖCKER!!
 
Favoritfärg: Blå
Favoritmat: Asiatiskt
Favoritfilm: Jättesvårt, men Slumdog millionaire är bra.
Favoritbok: Åh, det är så många! Men Boktjuven av Markus Zusak är jättebra.
Favoritidrott: Ishockey är kul att titta på, själv tränar jag helst på gym eller åker skidor.
Favoritdjur: Inga, jag tycker inte om djur.
Favoritserie: Morden i Midsomer. Och de flesta norska serier. Och så True Blood.
Favoritmusik: Norah Jones, Pink och jazz
 
Jag tycker om: Att vara uppe i fjällen.
Jag tycker inte om: Att städa.
Kändis jag skulle vilja träffa: Mark Levengood.
Jag skulle helst vilja bo: Där jag bor nu. Eller vid havet.
Jag vill bli: Lite modigare.
Mitt drömyrke är: Nåt jobb där man träffar mycket människor och där det inte blir långtråkigt.
Det här visste du inte om mig: Jag gillar att åka raggarbil!
 
Kontakta mig
[email protected]






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?